· აივ ინფექციასა და ნარკოტიკის მოხმარებასთან დაკავშირებული საკითხების გაშუქება მედიაში – დალი ოსეფაშვილი, თინა ცომაია, ნინო ქაჯაია, თამარ სირბილაძე, მაია კობაიძე, მაია ჯავახიშვილი, მზია ტაბატაძე
· ადამიანთა ვაჭრობის წინააღმდეგ ბრძოლა – ელენე რუსეცკი
· ანალიზის ელემენტები მედია-ტექსტში – მარიამ გერსამია
· ახალი მედია – თინათინ დვალიშვილი, სანდრო ასათიანი
· ბავშვისგან ინტერვიუს აღება – UNICEF
· ბავშვებისა და დანაშაულის თემის გაშუქება ქართულ მედიაში (2007წ) – დალი ოსეფაშვილი
· გენდერთან დაკავშირებული საკითხების გაშუქება – GIPA/საქართველოს ფსიქოტრავმის საზოგადოება
· ეთიკური პრობლემები ქართულ ონლაინ მედიაში სოციალური ქსელების გამოყენებისას – ნატა ძველიშვილი
· თანამედროვე მედიის ეთიკური ასპექტები – ია მახარაძე
· თანამედროვე მედია ტექნოლოგიები – გიორგი თარგამაძე
· ინტერნეტი და ჟურნალისტიკა – ელექტრონული გზამკვლევი – ნესტან ცეცხლაძე, კონსტანტინე სტალინსკი
· მედიასამართალი – სერგი ჯორბენაძე, უშანგი ბახტაძე, ზურაბ მაჭარაძე
· მედიაში ბავშვთა საკითხების გაშუქების საერთაშორისო და ეროვნული სტანდარტები
· მედია და ბიზნესი – ახალგაზრდა ეკონომისტთა ასოციაცია
· მედია ბიზნესი – საქართველოს ახალგაზრდა იურისტთა ასოციაცია
· მედია და კანონი – ზურაბ ადეიშვილი
· მედია, ეთიკა და ანგარიშვალდებულების სისტემები (ხარისხის კონტროლი) – ბერტრანი კლოდ-ჟან
· მედიის თვითრეგულირების ქრესტომატია – შემდგენელი თამარ კინწურაშვილი
· მედია მონიტორინგის ანგარიშის წარმოება – მარიამ გერსამია
· მშვიდობის გაშუქების ექვსი სავალდებულო წესი ჟურნალისტებისთვის – IWPR-ის სახელმძღვანელო
· ჟურნალისტიკა საშუალო სკოლის მოსწავლეტათვის – დამხმარე სახელმძღვანელო მასწავლებლისთვის – IREX
· როგორ დავწეროთ სტატიის გეგმა-მონახაზი – IWPR-ის სახელმძღვანელო
· სოციალური მედია სკოლაში – სანდრო ასათიანი
· სოციალური მედიის ტრენინგის პროგრამა სკოლის მოსწავლეებისათვის – PH International
· საქართველოს მედიის სიღრმისეული კვლევა (2009წ) – კავკასიის კვლევითი რესურსების ცენტრი (CRRC)
· ფულის კვალდაკვალ: ციფრული გზამკვლევი კორუფციის გამოსავლენად – პოლ კრისტიან რადუ
· ქართული რეკლამისა და მედიის ბაზრის კვლევა – 2010 – GMCG
· სუიციდის გაშუქება – GIPA/საქართველოს ფსიქოტრავმის საზოგადოება
· წყარო და ინტერვიუ – IWPR-ის სახელმძღვანელო
· წამყვანი ტელევიზიები და წინასაარჩევნო პერიოდი საქართველოში მედია (ზე)მოქმედებაში – ნინი გოგიბერიძე, ნინო დანელია, თინათინ ზურაბიშვილი
·
წინასაარჩევნო რეკლამა საქართველოში (2008, 2012 წლების საპარლამენტო არჩევნების მიხედვით) – მაია წიკლაური
ჰომიციდის გაშუქება – GIPA/საქართველოს ფსიქოტრავმის საზოგადოება
პროქართულით შეცვლილი პრორუსული ნარატივი